Viisykkönen.fi /
Uutiset /
Nokkakolari Kehä III:lla – henkilöauton kuljettaja kuoli, toiselle kuljettajalle vakavia vammoja
30.07.2020
09:17
(12) kommenttia
Nokkakolari Kehä III:lla – henkilöauton kuljettaja kuoli, toiselle kuljettajalle vakavia vammoja
Kehä III:lla Espoossa tapahtui vakava onnettomuus torstaiaamuna, kun henkilöauto törmäsi vastaantulevaan pakettiautoon.
Lännen suuntaan Kehä III:sta Kauklahdenväylän kohdilla ajanut henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja osui idän suuntaan ajaneeseen pakettiautoon.
Lännen suuntaan ja väärälle kaistalle ajautuneen henkilöauton kuljettaja kuoli heti saamiinsa vammoihin.
Pakettiauton kuljettaja loukkaantui vakavasti ja hänet kuljetettiin sairaalaan.
Kehä III oli poikki liikenteeltä noin kahden ja puolen tunnin ajan. Onnettomuus tapahtui noin kello 6.30.
Länsi-Uudenmaan poliisilaitos tutkii tapausta tässä vaiheessa törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja vammantuottamuksena.
Kommentit (12)
19.01.2021
10:56
Kirkkonummi epäröi yhä vanhusten ja vammaisten yhteistä kulkukeskusta – liittymistä selvitetään vielä
18.01.2021
12:41
S-ryhmä avaa myymälöitä Espooseen – jo neljäs Prisma rakenteilla, uusi Alepa Kauklahteen
18.01.2021
10:07
Myös Kirkkonummen ravintolassa tarjoillaan jatkossa ruokaa pöytiin – Mäkkäri on remontissa
15.01.2021
16:11
Espoon kaupunkirata -hanke alkuun – näin se parantaa myös Kirkkonummen junaliikennettä
15.01.2021
14:09
Uusia linjauksia lukioihin: Abit pääsevät koululle, penkkarit perutaan ja tanssiaiset siirretään
15.01.2021
13:20
Kirjaston johtajan eläkepäivät koittavat – ura alkoi Kirkkonummella 42 vuotta sitten pienessä puutalossa
15.01.2021
10:27
Kommentit (12)
Seuratkaa mitä nykyään kuskit tekevät autoa ajaessaan ja poliisi ja viranomaiset, ruvetkaa nyt vihdoin tekemään näillekin asioille jotain!
Nelikaistaisella tiellä on keskikaide tai sitten keskivalli niin kuin moottoritiellä. Ei satu ainakaan nokkakolareita. Kehä III liikennemäärät ovat jo sitä luokkaa että se jo puoltaa nelikaistaisuunen (12000 autoa / vuorokausi).
Liikun työn puolesta ympäri suomea ja ihmettelen välillä miten jossakin "maaseutukaupungissa" voi olla 4 kaistainen kiertotie kaupungin ympäri. Missä on keskimäärin 4000 autoa / vuorokausi. Välillä olen ollut ihan yksin koko tiellä.
Tässä oli Uudenmaan politikoilla skarppaamisen paikka. Tämä olisi paljon tärkempää kuin saada uusi asfaltti jollekin paikallistielle. Sekin on tärkeää.
Kommentoi